رضارضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
وب جونیوب جونی، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
آبجی گلمآبجی گلم، تا این لحظه: 19 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

𝒄𝒉𝒐𝒄𝒐𝒍𝒂𝒕𝒆 𝒃𝒐𝒚ღ

💛 خاطرات شکلاتی من :)🍫

نقاشی های من😍🖍🖌🖍🖌🤩

1398/10/16 13:54
نویسنده : 𝑹𝒆𝒛𝒂
1,090 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم 💖💕

امیدوارم که حالتون خیلی خیلی خوب باشه .🤗🤗

راستش میخواهم که نقاشی هام رو واستون بزارم .😊😊😜

حقیقت این هستش که من و آبجی با هم نقاشی می کشیم 😐😐😉😉. یعنی هر چیزی که اون نقاشی میکنه منم می کشمش.😌😌😛😛

واسه همین بعضی از نقاشی های من یکم زیادی دخترونن.😂😂😅😅😄😄

😄😅😄😌😌😛😛

خوشبختانه اینها رو با ایده خودم کشیدم😊😊😅😅😄😅😄😅

فکر کنم بعضی از شما ها بدونین اینا چی هستن.🤗🤗😊😊

طبق گفته های خواهرم اینا نشان های اعضای گروه EXO هستن . 😐😐😕😕😶😶

یه کوچولو نا مرتبه میدونم ولی خب .....😅😅😄😄🙄🙄

واسه خواهرم 💕💕💕😘😘

   

در آخر امیدوارم که همه شما ها که به ندرسه میرین و امتحان دارین بیست بگیرین🤗🤗😚😚😚💖💖💖

پسندها (9)

نظرات (11)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
15 دی 98 19:22
ای جانم چقد قشنگن نقاشی هات کوشولو😍😍😍😍🌸🌸🌸
دست خواهری هم دردنکنه که انقد فعال ومهربونه❤
 
𝑹𝒆𝒛𝒂
پاسخ
خیلی ممنونم💗💖💗💖💗💖
مرسی🌸💚🌸💚🌸💚
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
24 دی 98 14:34
چه نقاشیای قشنگی 😘
منم مث ابجیت طرفدار اکسوام
من ی اکسو الم
ازاونرم نشان بکخیون خوب کشیدیاا😍
𝑹𝒆𝒛𝒂
پاسخ
خیلی ممنونم 💖💕💖💕💖
چه خوب 😊😊😊😉😍
مرسی روحیم بهتر شد😁😁

24 دی 98 18:45
خیلی هم عالی👏👏👏
𝑹𝒆𝒛𝒂
پاسخ
مرسی💙💕💙
نازینازی
25 دی 98 22:59
ای جونمم چه نقاشیای گوگولی و خوشگلی😍🤩
ایشالله که همیشه موفق باشی🙏
𝑹𝒆𝒛𝒂
پاسخ
ممنونم ازتون  💚💖💚😘😘

26 دی 98 22:05
سلام وب قشنگی داری به وب منم سر بزن
𝑹𝒆𝒛𝒂
پاسخ
حتما😇
roserose
27 دی 98 20:52
به به چه نقاشی های خوشگلی 😍😍😍😍
𝑹𝒆𝒛𝒂
پاسخ
ممنون رزی جان😀😀😀💝💖💝💖
roserose
27 دی 98 20:52
آفرین رضا کوچولو😊😉😉😉❤😀😀
𝑹𝒆𝒛𝒂
پاسخ
❤😘❤😘
roserose
27 دی 98 20:53
ظاهرا از این لحاظ به آبجیت رفتی ها😅😅😅😀😀😉😉❤❤❤
𝑹𝒆𝒛𝒂
پاسخ
مرسی نظر لطفته😘😘
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
28 دی 98 11:57
نقاش کی بودی تو 😇😇😀😀😀
𝑹𝒆𝒛𝒂
پاسخ
ممنون آبجی 💚💞💚
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
28 دی 98 11:57
آفرین داداش کوچولوی خودم💗💚💗💚
mahyamahya
29 اسفند 98 15:12
👌سلام گلم من وب دومم رو تازه باز کردم لطفا دنبالم کنید با اینکار از من حمایت میکنین 😘
                                  😍یادت نره هاااااا خیلی خوشحالم میکنی😅
                                                         🙏   دنبال شدید🍀
𝑹𝒆𝒛𝒂
پاسخ
سلام⭐️
حتما چرا که نه😍