رضارضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
وب جونیوب جونی، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
آبجی گلمآبجی گلم، تا این لحظه: 19 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

𝒄𝒉𝒐𝒄𝒐𝒍𝒂𝒕𝒆 𝒃𝒐𝒚ღ

💛 خاطرات شکلاتی من :)🍫

دندونم 😜😜😜😜

1398/10/8 18:27
نویسنده : 𝑹𝒆𝒛𝒂
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان👋👋

راستش رو بخواین من یکم تحقیق کردم دیدم آبجی بنده درباره شب یلدامون چیزی ننوشته .🤨😐🤨😐😕

منم گفتم بد نیست من این کار رو بکنم.😜😜😜😄😄

عموی جون من تازه عقد کرده به خاطر همین شب یلدا خونه زن عمو اینا بودیم.😃😃😃🤩😍🤩🤗🤗🤗

خوب من فقط یه عمو دارم . ولی خیلی خوش گذشت عالی بود . یه عالمه هم خوراکی خوردم😋😋😋😋😅😅😅

میدونم خیلی عکس خوبی نیست ها ولی من باقالی خیلییییییییی دوست دارم😉😉😉😉😁😁😁😁🤣🤣🤣😂😂😂😘😘😘😘🤩🤩🤩🤩🤩

شما ببخشید☺☺☺☺🙂🙂🙂☺☺☺☺

اما اتفاق دوم اینکه من دندونم افتاد تا الان سه تاشون افتادن . هربارم من کلی گریه کردم.😌😌😌😜😜

آخری رو آبجی کشید خیلی درد داشت 😖😖😖😫😫😫

من زیاد تو عکس خوب نمیفتم 😜😜😁😁😁😁😆😆😆😅😅😅

 

و در آخر امیدوارم همتون امتحاناتون عالی باشه🤗🤗🤗🤗💞💞💞💞

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

♡fatemeh♡♡fatemeh♡
8 دی 98 20:24
شدی شبیه پیرمرد ها داداشی😆😆😆
𝑹𝒆𝒛𝒂
پاسخ
ممنون از تعریفت😆😆😆😆😉😉😉
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
8 دی 98 20:32
عزیزمممم😍😍😍😍مبارکه گلم
𝑹𝒆𝒛𝒂
پاسخ
ممنونم آبجی مبینا💙💖
فقط اشکال نداره من اینجوری صداتون😊 بزنم؟؟😶😶

اگه ناراحت میشید لطفا بگید😉
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
9 دی 98 7:03
سفره خوشگلی داشتیم ها😍😍😍😍💙💜💙💙💙💜
𝑹𝒆𝒛𝒂
پاسخ
😆😆😆😆😆
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
9 دی 98 10:04
نه عزیزم اصلا اشکالی نداره خیلی هم خوشحال میشم😍🥰😘😘😘😘😘😘😘😘😘❤
𝑹𝒆𝒛𝒂
پاسخ
باشه پس ممنونم🌸❤🌸❤🌸
💖Jisoo💖Jisoo
9 دی 98 16:26
چجوری تونستین تو اون شلوغی عکس بگیرین .🤔🤔
دوندونت هم مبارک رضا⭐️
𝑹𝒆𝒛𝒂
پاسخ
خوب دیگه😉😉😉😉
ممنون💖💗💖💗