رضارضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
وب جونیوب جونی، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
آبجی گلمآبجی گلم، تا این لحظه: 19 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

𝒄𝒉𝒐𝒄𝒐𝒍𝒂𝒕𝒆 𝒃𝒐𝒚ღ

💛 خاطرات شکلاتی من :)🍫

عکس های خودم👨‍🎓👨‍🎓👨‍🎓👦👦

1398/10/6 16:28
نویسنده : 𝑹𝒆𝒛𝒂
242 بازدید
اشتراک گذاری

سلام😉😉

راستش من چیزی پیدا نمی کنم تو وبلاگم بزارم .😪🙄😪🙄

رفته رفته راه میفتم . عیب نداره .😉😁😜

می خوام چند تا عکس از خودم بزارم تا ببینم چی میشه .🤭🤭

حقیقت اینه که من از عکس گرفتن خوشم نمیاد .😐😤🙄😐

(بر خلاف آبجیم که عاشق عکس گرفتنه)😅😅

اینجا حیاط مدرسه ما هستش . کنار دیوار ها کلی درخت داره و دیوار هاش هم پر از نقاشی های خوشگله😍🤩😍🤩🌲🌳

 

آبجی گفته بود که کریسمس هستش . با اینکه دقیقا درکش نمی کنم ولی به گفته آبجی جونم به همتون تبریک میگم😂❄️🎄❄️🎄

خوب دیگه بسه تا بعد . بای بای 😘

 

پسندها (11)

نظرات (5)

♡fatemeh♡♡fatemeh♡
6 دی 98 16:43
عکس بهتر از این نداشتی🤔😐🤔😐🙄
وقتی میگم بیا عکس بگیرم واسه همینه دیگه😤
𝑹𝒆𝒛𝒂
پاسخ
اشکال نداره😂
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
6 دی 98 17:53
خداحفظت کنه داداشی مهربون😍😍😍♥️
𝑹𝒆𝒛𝒂
پاسخ
خیلی ممنونم ازتون💛
مامان رزیتامامان رزیتا
6 دی 98 19:23
سلام. من تازه وبلاگم رو درست کردم. خوشحال میشم وبلاگ من رو دنبال کنید و نظر بگذارید.
𝑹𝒆𝒛𝒂
پاسخ
سلام 🌻🌻
دنبال شدید😃😃
💖Jisoo💖Jisoo
7 دی 98 15:32
امیدوارم دانشمند بشی🙂🙂🙂💜💜
𝑹𝒆𝒛𝒂
پاسخ
همچنین🙂🙂🙂🙂😘
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
8 دی 98 14:28
کریسمس مبارک🎄🎊🎄🎊🎄🎊🎄
𝑹𝒆𝒛𝒂
پاسخ
🌷⚘🌷⚘🌷⚘🌷🌷🌷🌷⚘💞🌷💞🌷💞🌷