رضارضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
وب جونیوب جونی، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
آبجی گلمآبجی گلم، تا این لحظه: 19 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

𝒄𝒉𝒐𝒄𝒐𝒍𝒂𝒕𝒆 𝒃𝒐𝒚ღ

💛 خاطرات شکلاتی من :)🍫

❤💚❤💚حال و هوای تعطیلات برای من📆📆📅

1398/12/13 14:42
نویسنده : 𝑹𝒆𝒛𝒂
927 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم🙂

امیدوارم که حالتون خیلی خوب باشه .🤗

فکر کنم که همه از کورونا خبر دارین واسه همین ارزو میکنم که درگیرش نشین .😇

اتفاقات من :

سه تا از دندونام افتاد . هوراااااااااا 💗ولی خیلی درد داشت.😖

من خیلی وقت بود که پست نمیذاشتم . یه چند نفر از خواهری پرسیده بودن که چرا پست نمیذارم  از همشون ممنونم به خاطر محبتشون 😘

راستش ما کلاس اولیا مشقامون خیلی زیاده 😖😱 حتی بعضی روزها هفت صفحه مشق مینویسیم .😱

ولی الان تعطیلاته و داره حسابی بهمون خوش میگذره . چون نه مشقی هست  نه درسی و نه امتحانی .😍🤩

اما خواهری بیچاره من همش کله اش تو درس  کتابه . 😐😐😪

واقعا این واسه من خیلی رو اعصابه . ایششششش🤢😤🤢😤

 

خنده درمان هر دردی است .🤭

مثل مامان من که عاشق لقمه هاشم😋😋

😂😂😂

 

 

خب دیگه فعلا همین .

دوسون دارم . بای❤️

پسندها (10)

نظرات (7)


13 اسفند 98 14:44
موفق باشی گل پسر دهه نودی😂
𝑹𝒆𝒛𝒂
پاسخ
خیلی ممنون ❤💚❤

13 اسفند 98 14:57
خوش بگذره بهت رضاجون تا بعد عید بشین عشق و حال کن 😎
دندوناتم بزار زیر بالشتت فرشته مهربون برات جایزه بیاره😁
𝑹𝒆𝒛𝒂
پاسخ
ممنونم ❤❤❤. فعلا که دارم همین کارو میکنم😅😅😅😂😂😂😂😂😄😄
چشم😀😀😀😅😅😅😅
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
13 اسفند 98 16:26
موفق باشی رضاگلی😍😍💙💙💙💙💙
𝑹𝒆𝒛𝒂
پاسخ
ممنونم آبجی مبینا 💚💚
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
13 اسفند 98 21:47
آفرین بهت داداشی جونی 😉😉😉
میبینم که داری پیشرفت میکنی تو پست گذاشتن .😍😍😍😍😍
راستی 😘😘😘😘😘😘welcome back
❤❤❤❤💚💚💚honey
راستی بچه جون من باید درس بخونم مثل تو که نمیتونم همش ورجه وورجه کنم .😒😕😕😕😒😒😒😠😠😠😡😡😡
من درس دارم 😑😑😑😯😯😯😟😟😟😟😟😦😦😦😦😧😧😧😥😥😥
𝑹𝒆𝒛𝒂
پاسخ
بله دیگه 🤩😜😜😜
😘thank you sistr
خب بخون دیگه ولی نه انقد زیاد .😪
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
13 اسفند 98 22:12
امیدوارم در مراحل زندگیت موفق باشی آقا رضا. سلام منو به آبجیت برسون
𝑹𝒆𝒛𝒂
پاسخ
خیلی ممنونم از شما آبجی زهرا 💗
چشم حتما😉
نســـــــnasrinـــــــريــننســـــــnasrinـــــــريــن
15 اردیبهشت 99 13:17
موفق باشي🙃
𝑹𝒆𝒛𝒂
پاسخ
ممنونم🌼

1 خرداد 99 18:28
خوشحال میشم به وبم سربزنیییییییییییی😍😍😍😍😍😍😍😍
𝑹𝒆𝒛𝒂
پاسخ
حتما