رضارضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
وب جونیوب جونی، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
آبجی گلمآبجی گلم، تا این لحظه: 19 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

𝒄𝒉𝒐𝒄𝒐𝒍𝒂𝒕𝒆 𝒃𝒐𝒚ღ

💛 خاطرات شکلاتی من :)🍫

برگشت دوباره

1399/3/1 18:59
نویسنده : 𝑹𝒆𝒛𝒂
547 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه 🌺

من مدت هاست که نبودم ، راستش اصلا نمیدونم آخرین پستم مال چه تاریخی هستش ....🤔😐

اما امروز بالاخره تونستم بیام چون هم خودم بیکار بودم هم آبجی جونم سرش خلوت تر بود که بیاد اشکال هام رو رفع بکنه 😜😅😅

راستش رو بخواین یه عالمه اتفاق هست که نمیدونم اصلا چطوری باید بنویسمشون .🤔🙄

پس میزارم برای یه پست دیگه چون میخوام تند تند دیگه سر بزنم 😊

 

و اینکه من فعلا مدرسه نمیرم 😪

راستش مامانم نمیزاره که برم آخه میگه خطرناکه ....😖

دیگه اینکه کتاب هامون رو با درس دادن های خانم معلممون تموم کردیم ............................. واییی یه عالمه خوشحالم 😍🤩

خرداد که تموم بشه تابستون با گرماش میاد و قراره یه عالمه آب بازی کنیم و خوش بگذرونیم😍😂😂

ماه رمضان داره تموم میشه من هم امیدوارم که روزه های همتون قبول بوده باشه ❤️

خب بعدا برمیگردم 😉

پسندها (9)

نظرات (4)

نســـــــnasrinـــــــريــننســـــــnasrinـــــــريــن
1 خرداد 99 19:19
😊👍👍
𝑹𝒆𝒛𝒂
پاسخ
🙂🌷
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
2 خرداد 99 0:18
واییییییی برگشتی داداشی جونم 😍😍😍😍
𝑹𝒆𝒛𝒂
پاسخ
بلههه😍😍😍

2 خرداد 99 6:35
به به سلام علیکم آقا رضا 
مجا بودی دلتنگت شده بودیم 
𝑹𝒆𝒛𝒂
پاسخ
سلام داداش حسین 😍
وای ممنونم🌸

16 خرداد 99 22:08
مرسی که برگشتنی شدی😂😂😂😘😘😘
خوب کاری میکنی مدرسه نمیری😎😎😎
حالا که برگشتی،به وب منم سر بزن😘😘😘😉😉😉
𝑹𝒆𝒛𝒂
پاسخ
حتما 😊